چند بار میتوان هایفو انجام داد

چند بار میتوان هایفو انجام داد ؟ و تمدید هایفو در چه زمانی امکان پذیر است؟ در ابتدا باید بدانید که بر خلاف اکثر درمان‌های زیبایی هایفو یک درمان تک جلسه‌ای است. و به صورت کلی زمان تمدید این درمان سالیانه است. اما عوامل دیگری نیز موثر هستند که در ادامه بررسی خواهیم کرد. پس تا انتها همراه ما باشید. همچنین می‌توانید جهت مشاوره و انجام هایفوتراپی در شیراز روی لینک کلیک کنید.

چند بار میشود هایفو کرد؟

چند بار میتوان هایفو انجام داد ؟ به صورت کلی سالیانه یک بار

به صورت کلی هایفو یک جلسه در سال است. اما در برخی مواقع متخصصین پوست و مو با توجه به میزان افتادگی‌های پوستی جلسات بیشتری را تجویز می‌کنند. در افتادگی‌های شدید پوست ممکن است متخصص ۲ جلسه هایفو به فاصله ۶ ماه را پیشنهاد کنند. نکته مهم این است که برای تکرار هایفو قبل از یکسال، می‌بایست حتما با مشورت پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید.

آیا سالیانه نیاز به تمدید هایفو داریم؟

به صورت کلی بعد از 12 الی 18 ماه می‌توانید هایفوتراپی را تمدید کنید. تمدید سالانه هایفو دقیقا بستگی به بازخورد شما از درمان دارد. اگر بعد از گذشت سه ماه از هایفو نتایج موثر و قابل توجه ای مشاهده کردید، می‌توانید هایفو را سالانه تکرار کنید. همچنین باید دقت کنید که درمان هایفو با دیگر روش‌های درمانی در یک بازه‌ی زمانی قرار نگیرد. به طور مثال هایفو و بوتاکس را با چه فاصله‌ی زمانی باید انجام داد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله هایفو و بوتاکس همزمان را مطالعه کنید.

زمان دقیق تکرار هایفوتراپی را از کجا بفهمیم؟

زمان دقیق تمدید هایفو بستگی به میزان افتادگی‌های پوست دارد

البته که زمان دقیق تمدید هایفو کاملا بستگی به میزان آسیب‌های (افتادگی‌ها) پوستی شما دارد. میزان ماندگاری هایفو به صورت تقریبی یک سال است، اما خودتان نیز با توجه به ماندگاری نتایج هایفو می‌توانید بازه‌های زمانی بلندتر مانند 18 ماه یا هر دو سال یکبار را مد نظر قرار دهید. توجه کنید که ماندگاری هایفو نیز در افراد مختلف متفاوت است. برخی از پوست‌ها استعداد بیشتری در بروز افتادگی و شل شدگی از خود نشان می‌دهند در نتیجه مشخص است که نسبت به هایفو مقاوم‌تر عمل می‌کنند.

درمان های ترکیبی برای کسب نتیجه بهتر برای لیفت صورت

به یاد داشته باشید برای انجام هایفو حتما به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید. متخصص بعد از معاینه پوست شما و بررسی مشکلات پوستی شما میتواند درمان‌های ترکیبی را به شما پیشنهاد دهد. اگر مشکل افتادگی پوست و یا شل شدگی پوست را دارید، فیلر‌های پوستی و یا مزوژل‌ها نیز می‌توانند نتایج آنی و تکمیل کننده داشته باشند. طبیعی است که برای انجام هایفو به همراه فیلر‌های حجم دهنده و یا مزو ژل‌ها بهتر است ابتدا هایفو را انجام دهید.

تکرار هایفو قبل از سه ماه ممکن است مشکل آفرین باشد

تکرار هایفو قبل از سه ماه ممکن است مشکل آفرین باشد

همانطور که می‌دانید هایفو با تحریک لایه‌های عمیق پوست بدن را به تولید کلاژن تحریک می‌کند. این پروسه حداقل در طی سه ماه کامل می‌شود. به همین علت است که متخصصین پوست و مو مدت زمان مورد نیاز برای دریافت نتیجه‌ی کامل از هایفو را سه ماه اعلام کرده‌اند. از این رو تکرار هایفوتراپی قبل از سه ماه (یا شش ماه) ممکن است باعث بروز مشکل شود. توصیه میکنیم برای تکرار مجدد هایفو قبل از 12 ماه با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید.

نتیجه گیری:

ما در این نوشتار به این سوال مهم پاسخ دادیم که چند بار میتوان هایفو انجام داد ؟ همچنین به درمان‌های ترکیبی هایفوتراپی نیز اشاره کردیم. در پایان از شما میخواهیم اگر تا به حال هایفوتراپی انجام داده‌اید نظرات خود را برای ما و دیگر دوستان در پایین صفحه (بخش نظرات) بنویسید.

سوالات پر تکرار

چند بار میشود هایفو کرد؟

به صورت کلی سالیانه یکبار می‌توان هایفوتراپی را انجام داد.

مقدار ماندگاری نتایج هایفوتراپی چقدر است؟

میزان ماندگاری نتایج هایفو در افراد مختلف متفاوت است. و بستگی به واکنش پوست افراد دارد. اما به صورت کلی درمان هایفو بین یک سال تا یک سال و نیم ماندگاری دارد.

آیا نتایج هایفوتراپی بلافاصله مشخص است؟

نتایج هایفو بعد از سه ماه کامل می‌شود. با این وجود بلافاصله پس از درمان نیز به تاثیرات را به صورت نسبی مشاهده خواهید کرد.

چه درمان‌هایی برای ترکیب با هایفو پیشنهاد می‌شود؟

پزشک متخصص پوست و مو برای لیفت بهتر پوست صورت درمان‌هایی را به صورت ترکیبی پیشنهاد خواهد داد. در این میان فیلر‌های پوستی و مزوژل‌ها بیشترین استفاده را دارند.

13 دیدگاه دربارهٔ «چند بار میتوان هایفو انجام داد»

  1. پزشک به من گفته که بعد از دو ماه برای تقویت هایفو مراجعه کنم.با توجه به مطالبی که توی این سایت خوندم تکرار هایفو قبل از ۶ماه توصیه نمیشه. به نظرتون چکار کنم؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      طبق توصیه درماتولوژیست‌ها (پزشکان متخصص پوست و مو) هایفو باید حداقل در بازه‌ی زمانی شش ماه انجام بشه، می‌تونید با پزشکان دیگر هم مشورت کنید و تصمیم نهایی رو بگیرین.

      پاسخ
  2. من دوباره هایفو کردم ولی ژل هم زدم ، مزو ژل هم زدم ، به نظرم بهتر شدم ولی همه با هم بودهدبگه

    پاسخ
    • من هایفوغبغب انجام دادم شاید ۱۵درصد جواب گرفتم ۴ماه میگذره اصلا راضی نیستم چکار باید بکنم بد از هایفو آنزیم هم یکبار زد

      پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای بیشترین امتیاز روی ستاره سمت راست کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز می دهید.