کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک در شیراز

کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک در شیراز چگونه انجام می‌شود؟ در این روش، گرافت های مو به وسیله پانچ‌های بسیار ظریف و اتوماتیک، از ناحیه بانک مو (پشت سر) برداشت می‌شود؛ در نتیجه به برش پوستی وسیع و جراحی نیاز ندارد. ما در این مقاله، صفر تا صد کاشت مو تمام اتوماتیک را شرح خواهیم داد. تا انتها با ما همراه باشید.

شماره تماس: 09172167177

کاشت مو با دستگاه اتوماتیک بدون جراحی

در طی فرایند کاشت مو، تارها از پشت سر برداشت می‌شود و به جلوی سر (نواحی طاس یا کم تراکم) انتقال می‌یابد. این پروسه در هر روش کاشتی یکسان است و تنها تفاوت در نحوه برداشت تارها از بانک مو است. 

در کاشت مو به روش تمام اتوماتیک، موها به صورت تار به تار و با استفاده دستگاه از پشت سر برداشت می‌شود. این دستگاه در واقع پانچ‌های تخصصی و بسیار ظریف (در حدود 0.4 تا 0.9 میلی متر) است که گرافت های مو را با دقت بسیار و بدون آسیب از پشت سر برداشت می‌کند؛ در نتیجه شما در طی فرایند کاشت مو احساس ناراحتی نخواهید کرد. میزان خونریزی در روش اتوماتیک هم بسیار جزئی و حداقل است.

دقت کاشت مو اتوماتیک به دلیل میکروسایز بودن پانچ ها بالا است.

هزینه کاشت مو با دستگاه اتوماتیک در شیراز

هزینه کاشت مو تمام اتوماتیک در شیراز به عوامل مختلفی همچون تجربه تیم پزشکی، اطمینان از سلامت گرافت‌های برداشت شده، اعتبار کلینیک و کیفیت خدمات درمانی ارائه شده بستگی دارد. کلینیک کاشت موی نهال با بیشترین تعداد مراجعه در شهر شیراز از جدیدترین روش کاشت مو یعنی روش تمام اتوماتیک استفاده می‌کند. هزینه کاشت مو تمام اتوماتیک در ایم مرکز بین 14 تا 18 میلیون تومان (تابستان 1403) است.

جهت اطلاع دقیق از قیمت کاشت مو شیراز می‌توانید تصاویر سر (جلوی سر، بالای سر و پشت سر) را برای مشاور کلینیک نهال به شماره 09172167177 در پیام‌رسان‌های فعال واتساپ، روبیکا، ایتا و یا تلگرام ارسال کنید.

هزینه کاشت مو در شیراز تابستان 1403
بالاترین تراکم کاشت موبین 14 تا 18 میلیون تومان
اقامت در هتل + همراه
اتاق VIP، تکنسین با سابقه بالا
مواد مصرفی اتاق عمل + لباس
تضمین رشد موی طبیعی
اسنپ رایگان 

شماره تماس: 09172167177

دستگاه تمام اتوماتیک کاشت مو

با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی روش های کاشت مو نیز دستخوش تغییراتی شدند. دستگاه مورد استفاده در روش کاشت مو تمام اتوماتیک، پانچ‌های با سایز‌های میکرو برای برداشت مو هستند. این پانچ های تخصصی ( 0.4 تا 0.9 میلی متری) حداقل را به ناحیه بانک مو وارد می‌کند. به همین دلیل این روش کم تهاجمی تلقی می‌شود و کمترین جای زخم را بر جای می‌گذارد.

نکته جالب اینجاست که پانچ های اتوماتیک، واحدهای فولیکولی مو را همراه با غدد سباسه (غدد چربی) استخراج می‌کنند. این کار تضمین می‌کند که عناصر حیاتی در مو حفظ می‌شوند و به بهبود میزان بقای فولیکول‌های مو کمک می‌کند و نرخ موفقیت رشد موهای کاشته شده را افزایش می‌دهد. 

دستگاه کاشت مو اتوماتیک، پانچ های تخصصی (0.4 تا 0.9 میلی متری) هستند.

مزایای کاشت مو تمام اتوماتیک در شیراز

کاشت موی پرتراکم و کاملا طبیعی

گرافت‌های برداشت شده در این روش ظریف‌تر هستند، در نتیجه می‌توان آن‌ها را به صورت پرتراکم در کنار هم کاشت کرد. این مزیت به ویژه برای خط رویش مو بسیار مهم است و تضمین می‌کند که نتیجه کاشت موی شما کاملا طبیعی باشد.

حفظ سلامت گرافت های برداشت شده

در کاشت مو به روش تمام اتوماتیک، واحدهای فولیکولی به همراه عناصر حیاتی برای سلامت مو (یعنی غدد سباسه یا چربی) برداشت می‌شود. در نتیجه گرافت‌های شما بعد از برداشت همچنان سالم و قوی می‌ماند.

بدون آسیب به ناحیه بانک مو

در روش قدیمی کاشت مو، نواری از پشت سر برش داده می‌شد اما در کاشت مو اتوماتیک این چنین نیست. در واقع در کاشت با دستگاه شما به هیچ گونه جراحی و برش پوستی نیاز ندارید؛ در نتیجه آسیبی به ناحیه بانک موی شما وارد نمی‌شود. 

بدون عوارض و احساس درد

همانطور که گفته شده، کاشت مو با دستگاه اتوماتیک بدون جراحی است. سر شما در طی فرایند کاشت مو بی حس می‌شود و با پانچ‌های بسیار ظریف موها برداشت می‌گردد. شما در طی این پروسه، خونریزی و درد شدیدی نخواهید داشت و فرایند درمان را بدون احساس هیچ گونه ناراحتی پشت سر می‌گذارید.

کم‌ترین دوره نقاهت بعد از کاشت

کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک یک روش درمان کم تهاجمی است. به همین دلیل بعد از کاشت مو، می‌توانید فعالیت‌های شخصی خود را انجام دهید. البته برای برگشتن به روتین عادی خود بهتر است 5 تا 7 روز صبر کنید و همچنان دستورالعمل‌های مراقبتی ارائه شده توسط تیم پزشکی را رعایت نمایید. 

مزایای کاشت مو با دستگاه اتوماتیک

مقایسه کاشت مو تمام اتوماتیک با دیگر روش های کاشت مو

  • کاشت مو FUT: در این روش که به عنوان تکنیک قدیمی کاشت مو شناخته می‌شود، نواری باریک از پشت سر برش داده می‌شد، میزان خونریزی و درد در این روش بالاتر است و به دوره نقاهت طولانی‌تری نیاز دارد. همچنین، جای اسکار و زخم دائمی نیز بر جای می‌ماند.
  • کاشت مو FIT: در این روش، گرافت‌ها به صورت تار به تار برداشت می‌شود اما ابزار برداشت گرافت‌های مو میکرو سایز و اتوماتیک نیست. میزان ناراحتی در این روش کمتر از تکنیک قدیمی FUT است و در مراکز کاشت متعددی از این روش استفاده می‌شود. 
  • کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک: این تکنیک جزء جدیدترین روش های کاشت مو به شمار می‌رود. در این روش، برای برداشت مو از پانچ های تخصصی و میکرو سایز استفاده می‌شود. نتیجه کاشت مو اتوماتیک، طبیعی و پرتراکم است و هیچ جای زخم و اسکار دائمی ایجاد نمی‌شود.

بهترین کلینیک کاشت مو تمام اتوماتیک در شیراز

کاشت مو در کلینیک نهال تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص پوست و مو انجام می‌پذیرد. این مرکز از جدیدترین روش کاشت مو اتوماتیک استفاده می‌کند. در این روش هیچ گونه اسکار و جای زخمی در پشت سر ایجاد نمی‌شود و موها با استفاده از پانچ‌های ظریف از بافت سر در ناحیه بانک مو برداشت می‌شوند و سپس به جلوی سر انتقال می‌یابند. تیم پزشکی کلینیک نهال تلاش می‌کنند تا با کمترین اختلال و آسیب، فولیکول‌های مو را برداشت، نگهداری و کاشت کنند و تجربه یک کاشت موفق و ماندگار را برای مراجعین به ارمغان آورند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان مرکز تخصصی نهال در ارتباط باشید. 

شماره تماس: 09172167177

نتیجه گیری: کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک شیراز

روش های کاشت مو در سال‌های اخیر، از تکنیک‌های قدیمی مبتنی بر جراحی فاصله گرفته است. کاشت مو با دستگاه اتوماتیک از جمله تکنیک‌های نوینی است که به دلیل دقت، طبیعی بودن و حداقل تهاجم در جهان شناخته شده است. در کاشت مو با دستگاه، از پانچ‌های تخصصی و ظریف برای برداشت گرافت‌ها از ناحیه بانک مو استفاده می‌شود. درصد رضایت مراجعین از نتایج کاشت مو اتوماتیک بالا است و پروسه درمان نیز بدون احساس ناراحتی و درد سپری می‌شود.

در انتها از شما میخواهیم سوالات و تجربیات خود در مورد کاشت مو به روش تمام اتوماتیک را در قسمت نظرات (پایین همین صفحه) با ما به اشتراک بگذارید؛ در اولین فرصت پاسخگوی پرسش‌های شما هستیم.

سوالات پر تکرار:

1- از چه دستگاهی در کاشت مو اتوماتیک استفاده می‌شود؟

دستگاه مورد استفاده در این روش، پانچ‌های تخصصی و اتوماتیک هستند که دقت و ظرافت (حدود 0.4 میلی متری) بالایی دارند و بدون آسیب به گرافت های مو، آن‌ها را برداشت می‌کنند.

2- کاشت به روش اتوماتیک در شیراز چه مزیتی دارد؟

نتیجه کاشت مو با دستگاه در مقایسه با دیگر روش‌ها طبیعی‌ تر و پرتراکم تر است. همچنین، مراجعه کننده به حداقل دوره نقاهت نیاز دارد و دردی را در طی پروسه کاشت احساس نمی‌کند.

3- بهترین مرکز کاشت مو اتوماتیک در شیراز کدام است؟

کلینیک تخصصی نهال با بالاترین تعداد مراجعه در روز، کلینیک پیشرو در شهر شیراز است. کاشت مو اتوماتیک در این مرکز با نظارت مستقیم پزشک متخصص انجام می‌شود و بهترین کیفیت خدمات درمانی ارائه می‌گردد.

4- قیمت کاشت مو با دستگاه اتوماتیک در شیراز چقدر است؟

هزینه کاشت مو اتوماتیک، با توجه به وسعت طاسی و ظرفیت بانک مو هر فرد متفاوت است. به طور کلی، قیمت نهایی کاشت بین 14 تا 18 میلیون تومان (در تابستان 1403) برآورد می‌گردد. 

5- آیا می‌توان کاشت مو اتوماتیک را با روش bht ترکیب کرد؟

در کاشت مو به روش bht، از موهای بدن (نواحی زیر چانه به صورت پراکنده و بدون تغییر در ظاهر ریش) استفاده می‌شود. امکان اینکه از دستگاه اتوماتیک برای برداشت گرافت های مو از بدن استفاده شود، وجود دارد.

6- عوارض و معایب کاشت مو با دستگاه چیست؟

کاشت مو تمام اتوماتیک، عارضه جانبی جدی و بلند مدتی ندارد. تنها ممکن است تا چند روز بعد کاشت با ورم و التهاب سر مواجه باشید که به تدریج رفع می‌شود. در صورت رعایت مراقبت های بعد از کاشت مو، نتیجه کاشت شما بسیار رضایت بخش خواهد بود. 

دیدگاه خود را بنویسید

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای بیشترین امتیاز روی ستاره سمت راست کلیک کنید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز می دهید.